1. Nasıl ödül kazanırım?

Panelistler bir Dynata anket paneline kaydolmak, bir anket tamamlayıp teslim etmek, Dynata'nin bir arkadaşını öner programına katılmak, Dynata tarafından önerilen yarışma ve promosyonlara katılmak ve/veya çeşitli dahili profil veya nüfus bilgi anketleri veya soru formlarını tamamlamak dahil, ancak bunlarla sınırlı olmayan, Dynata, LLC ("Dynata") tarafından onaylanmış çeşitli faaliyet yöntemleriyle ödül kazanabilirler ("Onaylı Etkinlik"). Onaylı Etkinlik için puanlar önerilmesi durumunda, panelist Onaylı Etkinlik için puan önerildiği ve önerilen puan sayısı konusunda bilgilendirilir. Puanlar armağan kodları, armağan kart veya kuponları, Dynata tarafından seçilmiş bası üçüncü şahıs e-ticaret web siteleri aracılığıyla nakit dahil, ancak bunlarla sınırlı olmayan çeşitli ödüller için kullanılabilir (bireysel olarak birÖdül" ve kollektif olarak "Ödüller"). Onaylı Faaliyet için puan değerleri değişiklik gösterir; lütfen ilgili duyuru ve talimatları dikkatle okuyun. Puanlar Dynata'nin her panelist için oluşturduğu bir hesapta tutulur. Hesap gerçek bir banka ya da finans hesabı olmayıp, herhangi bir faiz yaratmaz ya da biriktirmez.

Dynata Ödüllere ek olarak panelistlere üç ayda bir düzenlenen Dynata'nin ikramiye çekilişlerine katılma hakkı verebilir. Daha ayrıntılı bilgi için lütfen Ödül Çekilişi Resmi Kurallarına bakın. Ödül çekilişi tüm paneller için teşvik seçeneği olarak kullanılmayabilir.

Geçerli puanlar bir panelistin hesabına alacak kaydedilebilir. Panelist bir Ödül almak için puan kullandığında, puanlar panelistin hesabından düşülür. Dynata puanların gerektiği gibi alacak veya borç yazılması için gereken özeni gösterir; yine de hesabın kazanılan puanları doğru belirlediğinden ve tüm geçerli kullanım işlemlerini yansıttığından emin olmak için panelistlerin hesaplarını gözden geçirmeleri doğru olacaktır. Hesabınızın doğru işlenmediği ya da yanlış kullanım işlemleri yansıttığı kanısındaysanız, lütfen yardim@fikirpazari.web.tr adresine bir e-posta mesajı gönderin. Dynata'ye gönderilen her e-posta mesajının panelistin adını, e-posta adresini ve konu hakkında açık bilgi içermesi gerekir. Dynata konuyu araştırmak ve paneliste en kısa zamanda cevap vermek için her türlü mantıklı çabayı gösterecektir. Dynata'ın kararı nihai ve bağlayıcıdır.

Dynata HERHANGİ BİR ÖDÜL TEDARİKÇİSİ, ÜRETİCİSİ VEYA SAĞLAYICISI YA DA BUNLARIN ÜRÜNLERİ, HİZMETLERİ, MALLARI, HEDİYE KARTLARI VEYA UYGULAMALARI, POLİTİKALARI VEYA HÜKÜM VEYA KOŞULLARI İÇİN SORUMLULUK KABUL ETMEZ, BUNLARI DESTEKLEMEZ, SPONSORLUKLARINI ÜSTLENMEZ.

Dynata KAYIP, YERSİZ, ÇALINTI VEYA YANLIŞ KULLANILMIŞ ÖDÜL İÇİN YÜKÜMLÜ VEYA SORUMLU DEĞİLDİR VE Dynata HESABINIZI KULLANMA YA DA ERİŞME İZNİ VERDİĞİNİZ HERHANGİ BİR KİŞİNİN YANLIŞ KULLANDIĞI PUANLARDAN SORUMLU DEĞİLDİR. HESABINIZIN KÖTÜYE KULLANILMASIYLA İLGİLİ SORU VEYA KUŞKU HALİNDE LÜTFEN Dynata İLE TEMASA GEÇİN; Dynata ZAMAN GEÇİRMEDEN KONUYU ARAŞTIRACAKTIR.

2. Puanları nasıl kullanabilirim?

Dynata’ın Ödüller programı kapsamındaki ödüller farklı puan kullanma eşiklerine sahip olduğundan, bir Ödül için kullanılacak yeterli puanınız yoksa, yeterli puanı biriktirene kadar Ödül için puan kullanamazsınız. Ödüller için puan kullanma eşikleri ile ilgili bilgileri hesabınızın panosunda bulacaksınız. Kullanma işlemini tamamlandıktan sonra, işlem geri alınamaz, iptal edilemez, sonlandırılamaz. Dynata’ın ödül programı kapsamındaki Ödül tedarikçi ya da sağlayıcıların kendi özel hüküm ve koşulları olabilir; lütfen bu hüküm ve koşulları dikkatle gözden geçirin. Dynata kayıp, çalıntı, yanlış kullanılmış veya hasarlı Ödülleri değiştirmez. Dynata’IN ÖDÜL PROGRAMI VE TÜM ÖDÜLLER SAĞLANMIŞTIR VE Dynata PAZARLANABİLİRLİK, BELİRLİ BİR AMACA UNVANA YA DA İHLAL ETMEME DURUMUNA UYGUNLUK, BİR PERFORMANS, İŞLEM YA DA TİCARET UYGULAMASINDAN DOĞAN ZIMNİ GARANTİLER DAHİL, ANCAK BUNLARLA SINIRLI OLMAYAN, DOĞRUDAN VEYA DOLAYLI HİÇBİR GARANTİ, SORUMLULUK VEYA YÜKÜMLÜLÜK ÜSTLENMEZ. Dynata GEÇERLİ HERHANGİ BİR GARANTİYİ YASA UYARINCA REDDEDEMEDİĞİ HALLERDE, SÖZ KONUSU GARANTİNİN KAPSAM VE SÜRESİ ANILAN YASANIN İZİN VERDİĞİ ASGARİ SINIRLA SINIRLANIR.

Bir panelist puanları Dynata tarafından onaylanmış hayır kurumlarından birine bağışlamaya karar verirse, Dynata söz konusu puanları seçilen hayır kurumuna bağışlayacaktır. Bağış Dynata nam ve hesabına yapılmaz ve Dynata herhangi bir eş bağış yapmaz. Dynata'ye ait ve/veya Dynata tarafından veya namına işletilen tüm panellerde bağış seçeneğinin bulunmadığını lütfen unutmayın, lütfen üyesi olduğunuz panel için mevcut kullanma seçeneklerini gözden geçirin.

3. Puanların süresi dolar mı?

Puanların süresi dolmaz, ancak hesabınız Dynata veya kendiniz tarafından sonlandırılır ya da iptal edilirse, kullanmadığınız puanlar iptal edilebilir veya sıfırlanabilir.

4. Kazandığım Ödüller için vergi ödemem gerekir mi?

Dynata panelistlere herhangi bir hukuk ya da vergi danışmanlık hizmeti vermez. Kendi vergi ve hukuk yükümlülüklerinden bizzat panelistler sorumludur. Dynata size ve/veya ilgili resmi kuruma veya vergi idaresine Ödül kullanma tarihçenizle ilgili bilgi verebilir ve, uygulanabildiği hallerde, ilgili resmi kurum veya vergi idaresinin talebi üzerine vergiye stopaj uygulayabilir. Dynata'nin ilgili resmi kurum veya idareye Dynata'nin hizmetlerini kullanmanız bağlamında kazanabileceğiniz her türlü ödeme veya teşvikle ilgili bazı bilgiler verme talebiyle karşılaşacağını kabul ediyorsunuz. Dynata'nin bilgilendirme ve stopaj yükümlülüklerine yardımcı olmak için Dynata'ye gerekli tüm bilgileri sağlamayı kabul ediyorsunuz.

5. Puanlar devredilebilir mi?

Panelistler puan veya Ödülleri herhangi bir başka kişi veya kuruluşa devir, tahsis veya vaat edemez. Panelistler Dynata'nin ödül programı kapsamında verilen puanlar üzerinde herhangi bir mülkiyet hakkına veya başka yasal menfaat iddia edemez. Puanların nakit değeri yoktur.

6. Hesabım durdurulur ya da sonlandırır veya ben üyeliğimi iptal edersem ne olur?


Bir panelistin hesabı Dynata’nin hüküm ve koşullarına aykırı davranıştan sonlandırılabilir, bu hüküm ve koşullarda belirtildiği gibi durdurulabilir ("Dynata'nin Hüküm ve Koşulları"). Hesabınızın durdurulması ya da sonlandırılması halinde üye hesabınıza girmek veya bir ankete katılmak istediğinizde, ilgili Dynata yardım masasına başvurmanızı öneren bir bilgi ya da açılır mesaj alacaksınız. Hileli ya da Dynata'nin Hüküm ve Koşullarına aykırı faaliyetten kuşku duyulması halinde hesap bakiyenizin silineceğini lütfen unutmayın. Dynata yegane takdir yetkisi kendinde olmak koşuluyla hesabınızın yanlışlıkla durdurulduğu ya da sonlandırıldığını belirlerse, Dynata hesabınızı yeniden etkinleştirebilir. Dynata'nin kararı nihai ve bağlayıcıdır.

Üyeliğinizi iptal etmek istemeniz halinde, hesabınızı kapatmadan önce kullanılabilir tüm puanlarınızı kullanmanız gerekir. Kullanma konusunda soru veya istekleriniz için lütfen Dynata ile temasa geçin [yardim@fikirpazari.web.tr].

Dynata her panelistin puan ve kullanma işlemleri tarihçesini panelistin hesabının kapatıldığı veya sonlandırıldığı tarihi izleyen 6 ay boyunca muhafaza eder.

7. Dynata’nin ödül programı değişecek mi?

Dynata teşvik programı kurallarını, Ödülleri, hüküm, koşul ve kısıtlamaları her an ve hangi nedenle olursa olsun değiştirme ve/veya programı bütünüyle iptal etme hakkını saklı tutar.

8. Ödül programına katılmam bağlamında herhangi bir kişisel bilgiyi açıklamam gerekecek mi?

Ödül programı kapsamında Dynata veya Dynata'nin ödül programı bağlamında Dynata'a hizmet sağlayan yüklenicilerine, ajanlarına ve/veya temsilcilerine kişisel bilgi vermeniz ya da açıklamanız talep edilebilir. Ödül programı kapsamında verilen bütün kişisel bilgiler Dynata'nin gizlilik politikasına uygun olarak ve açıklanma amacı uyarınca kullanılacaktır.

9. Puanlar ne zaman hesabıma alacak yazılır? e-kuponunun ulaşması ne kadar sürer?

Puanların bir hesaba alacak yazılması bağlamında, Dynata hesabınızı zaman geçirmeden alacaklandırır; ne var ki puanların hesabınıza yazılması katıldığınız etkinliğe bağlı olacaktır (örneğin, bir anket tamamlanması kapsamında kazanılan puanlar, anketin kapanmasından sonra alacak yazılır). Buna ilave olarak, bir müşterinin Dynata tarafından sağlanan hizmetleri gözden geçirmesi ve incelemesinden kaynaklanan bir gecikme de olabilir.

E-kuponlara istinaden, genellikle puan kullanımını takip eden kırk sekiz (48) saat içerisinde e-kupon kişiye ulaşır fakat bazı durumlarda ulaşması daha fazla zaman alabilir. E-kuponunuzun teslimi için lütfen on (10) iş gününe kadar süre tanıyın.

Fiziki kuponlarla ilgili olarak genellikle fiziki kupon kullanmayı izleyen on (10) iş günü içinde bireylere ulaşır.

Hakkınız olduğuna inandığınız puanları veya teşviki almamanız durumunda lütfen [yardim@fikirpazari.web.tr] adresine başvurun.

10. Dynata'nin ödül programına uygulanacak başka hüküm ve koşullar var mı?

Dynata panel üyelerinin çevrimiçi mağaza(lar) veya pazar(lar)da mevcut ürün ve hizmetler karşılığında puan kullanmalarına imkan vermek için çevrimiçi mağaza(lar) veya pazar(lar) yönetip barındırmaları amacıyla hizmet sağlayıcı(lar) görevlendirebilir. Hizmet sağlayıcıların çevrimiçi (mağaza(lar) veya pazar(lar) kullanım ve etkileşim imkanlarınıza uygulanabilecek hüküm ve koşulları olabilir; bu hüküm ve koşullara çevrimiçi mağaza(lar) ve pazar(lar)ın web sitesinden/sitelerinden ulaşılacaktır. İlave olarak, çevrimiçi mağaza(lar) veya pazar(lar)da veya bunlar aracılığıyla mevcut bazı Ödüller, ürün ve hizmetlere uygulanabilir bazı hüküm ve koşullar bulunabilir. Bu hüküm ve koşullara çevrimiçi mağaza(lar) veya pazar(lar)da, onlar aracılığıyla veya bağlamında erişilebilir. Lütfen bu hüküm ve koşulları dikkatle okuyun.